Concurs pentru postul de secretar general la Primăria Comunei Acățari

Concurs pentru postul de secretar general la Primăria Comunei Acățari
Primăria comunei Acățari din județul Mureș a anunțat organizarea unui concurs pentru ocuparea funcției publice de conducere vacantă de secretar general al instituției.
Detalii despre concurs
Proba scrisă va avea loc în data de 24 noiembrie 2025, începând cu ora 12:00, la sediul Primăriei Comunei Acățari. Candidații interesați pot depune dosarele între 22 octombrie și 10 noiembrie 2025.
Pentru a putea participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Studii superioare de licență și masterat în domenii precum administrație publică, drept, management sau în specialitatea cerută de post.
- Experiență profesională de minimum cinci ani în domeniul studiilor absolvite.
- Respectarea prevederilor Codului administrativ și a legislației în vigoare privind funcționarii publici.
Dosarele pot fi depuse personal la sediul primăriei, prin curier sau în format electronic, în conformitate cu legislația aplicabilă.
Informații suplimentare și contact
Persoana de contact responsabilă cu organizarea concursului este Fulop Robert, șef serviciu, care poate fi contactat telefonic la numărul 0265-333.112 sau prin email la acatari@cjmures.ro.
Pentru detalii complete privind bibliografia, condițiile de participare și lista documentelor necesare, candidații sunt invitați să consulte anunțul oficial disponibil pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici (ANFP) sau pe pagina web a Primăriei Comunei Acățari.
Acest concurs reprezintă o oportunitate importantă pentru profesioniștii din domeniul administrației publice care doresc să ocupe o poziție de conducere în cadrul aparatului administrativ local din Acățari, comuna situată în proximitatea municipiului Târgu Mureș.
Rămâneți conectați cu „Azi în Târgu Mureș” pentru cele mai noi informații despre oportunități de angajare și evenimente locale din județul Mureș.